Monday, May 14, 2007

寫Blog之禁忌......

要每天keep住更新blog,除了要時間外,還有很多其他的因素。我自己近來有點精神緊張,當想到要寫Blog,就得考慮多個因素,要想寫的內容會否.............

1. 涉及工作,又或引致他人諗到其他野,以為我在說公司壞話

2. 涉及朋友,明明無野。但睇者有意,以為我在暗串他人

3. 涉及人生,以為我在 Show off

4. 涉及經驗,覺得我在用經驗曬人

若果符合以上四點,又要諗清楚是否要落筆。其實,我可能唔適合寫blog.......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home